ShoppingApp2 – powrót do projektu

 

Czas powrócić, po krótkiej przerwie, do pisania projektu, który z założenia miał być projektem konkursowym. Niestety w tamtym czasie nie udało się go zrealizować, natomiast praca nad jego tworzenie pozwoliła mi na poznanie podstaw ASP.NET. Połączone z tym pomysłem blogowanie było jednocześnie moją pierwszą próbą do przelania swoich zmagań z nauką “na papier”. Zainteresowanie tak początkującym podejściem przeszło moje najśmielsze oczekiwania (potęga sieci). Mając już odrobinę usystematyzowaną wiedzę chciałbym powrócić do tego pomysłu. Mam nadzieje, że i tym razem uda mi się przekazać nieco swojej skromnej wiedzy Winking smile

Pierwszą zmianą przed dalszą pracą jest zmiana nazwy projektu (tamten zostawmy w spokoju Smile ). Od teraz moje nowe linie kodu trafiać będą do projektu http://shoppingapp2 .codeplex.com. Nie zmienia się technologia oraz narzędzia, czyli w dalszym ciągu będzie to Microsoft Visual Web Developer 2010 Express (ze wszystkimi tego konsekwencjami). O założeniu konta na Codeplexie oraz używaniu Mercuriala i klienta TortoiseHg już kiedyś pisałem, zatem nie będę powracał do tego tematu. Zainteresowanych odsyłam do przejrzenia archiwalnych postów oraz pod ten link http://tekpub.com/codeplex. Jako, że moje produkcyjne środowisku już od pewnego czasu istnieje i przeżyło dużo zmian, więc tym razem niestety część z przedstawianych przeze mnie czynności może nie wyglądać dokładnie tak jak w przypadku czystego środowiska. Dla osób zaczynających pracę z tą wersją Visual Studio pierwsza wskazówka na początek. Zacznijmy od przestawienia trybu  ustawień na expert settings:

VisualStudio expert settings

Ciąg dalszy już wkrótce….

Skomentuj

