Konkurs – Daj się poznać!

 

Witam,

Tym pierwszym postem otwieram swojego pierwszego w życiu bloga. O stworzeniu własnego bloga myślałem już dawno, jednak impulsem do wprowadzenia tego pomysłu w życie było ogłoszenie przez Macieja Aniserowicza konkursu “Daj się poznać!”. Celem konkursu jest stworzenie projektu open-source. Dodatkowe wymaganie to prowadzenie właśnie bloga, w którym opisane zostaną zmagania towarzyszące tworzonemu projektowi.  Do wygrania są oczywiście wspaniałe nagrody, natomiast impulsem do jego utworzenia była chęć “rozruszania programistycznej braci w urlopowym czasie”. Na brak zajęć i nadmiar wolnego czasu nie narzekam, ale postanowiłem, że moim celem, dla którego biorę udział w tym konkursie będzie nauka technologii ASP.NET. Do tej pory w trakcie swojego poznawania platformy .NET nie miałem styczności z tą technologią, a na obecnym etapie mojej programistycznej kariery zależy mi na poznaniu jak największej ilości informacji związanej z technologiami opracowanymi przez firmę Microsoft. Drugim celem jest usystematyzowanie dotychczas zebranej wiedzy z dziedziny baz danych, w szczególności języka T-SQL i SQL Server.

Dodatkowym wymaganiem konkursowym jest udostępnienie publicznie źródeł tworzonego oprogramowania. Z systemami kontroli wersji również nie miałem do tej pory do czynienia, więc myślę, że będzie to ciekawe doświadczenie. O utrzymywaniu źródeł więcej w kolejnym poście…

Skomentuj

